Daphne [silindi] Bebeğinize su vermeyin. İlk 6 ay sadece amme sütü yeterli ki anne sütünün yüzde 87 si su. Mama veriyorsanız da mama da zaten suyla hazırlanıyor. Ekstra suya gerek yok.
Kahve_keyfi [silindi] bizde 1 ay 15 günlüğüz ama hiç uyuma yok galiba atak geçiriyoruz 🙁hep ağlama başka bişey yok bide sürekli meme istiyor sizde durumlar nasıl? Emziriyor musun yoksa mama. Mı veriyorsun su vermek istediğin için soruyorum
Eseren [silindi] ver canim sen su anne sutunde su var tamam ama arada suda gerekli ben verdim dogdugundan beri benimki biberonda pek icmiodu kasikla iciodu simdi alisti biberonu kendi alio iciyor hic korkma ver tatlim icsin
Gulfem07 [silindi] ver bir sey olmaz ben hep veriyorum cani ne kadar isterse içiyor 1 ay 16 günlük benimkide anne sutu alamıyor sütüm az malesef yok gibi bir şey.Suyu zaten tok tuttuğu için önermiyorlar.Tutsane olacak sanki benimki saati geldi mi yine mama istiyor.
Deletedmom114 Emziriyorsan su vermene gerek yok canım anne sütünden alıyor, sadece mama ile besleniyorsa 1 çay kaşığı kadar yeterli oluyor 💁🏻♀️
Erdemom [silindi] Benim bebegimde 54 günlük anne sütü ile besleniyor henüz su ile tanışmadı, doktorumuz vermemize gerek olmadığını söylemişti:) Anne sütü alıyorsa su ile boşa doldurmayin karnını
Kahve_keyfi [silindi] maşallah canım iştahları yerinde olsunda yeter♥️Bizimkide sürekli memeyi ağzında istiyor
Eseren [silindi] evet buyuk ama hic su vermeyi ihmal etmedim hem mamayla besledim hem emzirmeye devam ettim sonra 3 aylikti kestim mamayi emzirmrye devam ettim suda vrriodum arada rezene veriodum ole
[silindi] Eseren Anladım peki biberonla versem olmaz mı kaşıkla içemiyor en azından bir kere çeker hiçte olsa 😂