eliiifogz Kızlar bu ay doktor kontrolüne gitmedik hip markası hala 1 numara kullanıyoruz 2 numara mamaya ne zaman geçmeliyiz 6.5 aylığız
kirmizibalikbeachte eliiifogz bitince geçersin. Benimde elimde vardı doktorumuz kullan bitince 2 numaraya geç demişti.