bebekannesiiii Kızlar selam, bebeğim 2 ay 13 günlük şu aralar iştahı çok azaldı; meme artı mama şeklinde gidiyorum mamayıda pek yemek istemiyor normalde cuk cuk içerdi; memeyi biraz daha emiyor gibi.Sizde de var mı böyle bir durum?