onceuponatime_ Bebeğim 3 ay 11 günlük bazen 3-4 saat uyumadığı oluyor bu da o günlerden biri 😮💨 normal mi bu kadar uyanık kalabilmesi ? Çoğu zaman ya mama yerken ya da mamadan 1 saat sonra uyur ama şu an uyumuyor 6dan beri ayakta
ozgmom onceuponatime_ oluyor bazen öyle 3 aylıkken bizde de çok oluyordu bazen inat ediyorlar işte birde havalar sıcak gidiyor ondan da uyumuyor olabilir ☺️🌸
onceuponatime_ ozgmom evet sanırım sıcaklardan oluyor ama üzülüyorum da sanki uyumadıkça daha çok yoruluyormuş gibime geliyor
onceuponatime_ alpaslanmom_ genelde öyle yapıyorum ama bu aralar aşırı direniyor uykuya yatıramıyorum bir türlü