Tgbh28 3 ay 11 günlük bebeğim kızlar doğduğundan beri yan yatırıyorum ama o bi şekilde sırtüstü yatıyo kafasının arkası düzleşti 🤦🏻♀️ Yüzüstüde zaten sakıncalı diyolar boğulma riskine karşı kii zaten benim kız uyumadı öyle ağladı hep. Geçermi büyüdükçe gördükçe üzülüyorum 😔
Candy_liz Tgbh28 benim kızımda da olmuştu, kafa düzleşmesi için özel yastık aldık 3 aylıkken, 2 ay yattı yatmadı pek kullanamadık dönmeyi öğrenip döne döne yatmaya başlayınca kendiliğinden düzeldi.
Candy_liz Tgbh28 bence de alma, biz ucuzlarından da almadık, ufacık yastığa 300lira verdik, doğru düzgün kullanmadık🤦🏻♀️
Duyguserda Bnm oğlumun da kafası düzdü şuan 11 aylık bayağı düzeldi zamanla geçiyor kafana takıp üzülme o yastıklara da gerek yok bebekler sevmiyo boşa alma
seymaa66 Sakın alma ❤️ bizimde öyleydi 4 veya 5 aydan sonra kendileri dönüyor yatarken düzelir endişelenme 👌