Oğlum 23 aylık olacak yakında. Hiç kelimesi yokken doktora gittik geçen ay hatta çocuk gelişim bölümüne vs hepsine gittik . Tüm doktorlar aynı şeyi söyledi, çocuğunuzda otizm belirtisi yok gayet bizi anlıyor, test yaptılar vs hepsindende geçti. Evde sürekli kitap oku konuş sürekli dediler. 1 aydır uğraşıyorum dede ve baba demeye başladı çok sevindim. Sizin önerdiğiniz konuşma gelişimi için birşeyler varmı kitap olur, başka şeyler olur alırım inanın.. kitapları çok seviyor. Sabah uyanır uyanmaz kitapları salonda koşup alıp yanıma geliyor oku diye☺️ ama aynı şeylerden çok çabuk sıkılıyor. Ev kitap doldu. Başka neler yapabilirim güzel anneler..