avokadoluomlet35 Haftaya oğlum 9.ayina giriyor masallah algıları çok da açık yarım yamalak alkış yapıyor öpücük yapıyor emekleme Bayadır var her yere fiti fiti gidiyor günlerdir şimdi sürekli her yere tutunup ayağa kalkıyor asla oturmuyor hatta aşırı hareketli. Evde ikimiziz hep tv vs hiç olmadı sadece şarkı açıyorum ekran kapalı ben sürekli sohbet edip kitap okuyorum ama hala babildama başlamadı hiç sevimli çığlık atıyor ama keyifli şekilde hani sesini keşfediyor hoşuna gidiyor da en geç ne zaman başlıyor sizlerd3 nasıl başladı?
crybaby avokadoluomlet35 benim kızımda 6. Aydan başladı ama her bebek farklıdır eminim ki normaldir. Hiç kelimesi var mı bişeyler söylemeye çalışıyor mu?
3kedili2bebekli avokadoluomlet35 siyah ekran şarkı açıyorsunuz ya eğer onu çok sık yapiyorsaniz o babildamayi konuşmayı geciktiriyor çünkü sürekli bir ses var kulağında haliyle bu da gürültüden maruziyete girmiş oluyor
Aselinannesi0655 avokadoluomlet35 benim kızım gelişim olarak tüm doktorlar geriden gelecek konuşmayabilir çok zayıf bünye olarak da . Öyle herşeyi bekleme dediler. Hiç kfana takma birileri bişey diyorsa da. Şuan tam 1 yaşında 7 aylık emekledi 10 aylık yürüdü 1 yaşında ve 15-20 adet anlamlı kelimesi var. İlk kelimesi de gel gel. Sürekli konuştum ama sürekli o kadar kafama takmıştım ki doktorun dediklerini. Senin ki de biran da açılacak bak gör üzülme sakın
tospkk avokadoluomlet35 ben de oyalanması için ara ara kitap okuyorum kendim şarkı söylüyorum öyle ses falan çıkarmıyor ara ara oluyo ama nadir genelde kızınca sıkılınca :) bana kalırsa çocuklar dönem dönem başka şeylere yöneliyor yani şu an fiziksel hareketlere çok yöneldiği için sesi geri planda tutuyor olabilir ama emin olun yaptığınız şeyler onu geliştiriyordur çünkü çocuklar her şeyi zihinlerine kaydediyor zamanı geldikçe kullanıyor
avokadoluomlet35 3kedili2bebekli müzik günde toplasam yarim saati geçmez o da tam gün hani parça parça 3 dk 5 dk bazı günler hiç acmadigimi farkediyorum ben söylüyorum genelde
3kedili2bebekli avokadoluomlet35 o zaman bekleyin daha zamanı vardır bir de sohbet olarak değil de aaa babası gelsin dede geeel gibi babildama kelimeleri söyleyin
tospkk Aselinannesi0655 ayy maşallah kızınıza, bunu söyleyen doktorlara da pes doğrusu insanı üzmekten başka bir şey yapmıyorlar
Aselinannesi0655 tospkk yani o dönem yaşadığım psikolojiyi anlatamam çok zordu ve evde bır kızım daha var. Bende aşırı minyonum 58 kilo ile doguma girdim. Artık ameliyata giricem bana şey diyor git şu NST önündeki kadınların karnına bak bir de kendi karnına bak hiç mi beslenmedin hiç mi yemek yemedin bu çocuk minicik 2,5 kg doğdu ama ben de beslenmedim sekiz ay kustum zaten çok zor bir dönem geçirdim şu an bir yaşında biraz daha kolay ama o yaşadıklarımı unutamıyorum bir numaralı kızıma da bu dönemde çok ilgi gösteremedim ama herşey geçiyor saglıklı olsun da gerisi boş diyemedim ama geçeçek inanıyorum insanlar hep söyler hep eleştirir
tospkk Aselinannesi0655 ayy aman gerçekten diyecek bir şey bulamıyorum ben de 61 le doğuma girdim öncesinde doğuma kadar sadece karnım vardı bana da bi doktor diyordu bir şey yemiyor musun diye iyi de almıyorum işte gerçekten doktor da olsa dinlememek takmamak gerekiyor
atarepla Anlattıklarına göre gelişimi gayet normal, yakında başlar kelimelerine de. Sürekli konuşmaya devam et sen. Ben sürekli konuştum oğlumla kitap okudum hep, erken başladı o yüzden.
beriiiiil Normalde 7 ayda başlaması gerekiyor. Ama her çocuk bir değil bence şuan için normal gözüküyor. Siz destekleyin sürekli sorular sorun . Kitaplar okuyun