merve0822 Bebeğim şuan 8 aylık. 6 ay kontrolünde doktor ismine bakıyo mu diye sorup eşime adıyla seslenir misin demişti ikinci seslenişinde bakmıştı. Bu olaydan sonra bende denedim ama bakmıyodu, öncesinde dikkatimi çekmemişti hiç. Sonrasında panik oldum doktora gittim bu arada bebeğim neredeyse sadece beni görüyo doktorum çok panik olduğumuda biliyo kızım çocuğunda herhangi bi sorun yok sadece sosyalleşmesi lazım demişti. Ailemin yanına gittim kalabalık çoluk çocuk iyi geldi herhalde başkası seslenince bakıyodu ben seslenince bakmıyodu, yeni yeni başladı bana da bakmaya.