Merhaba anneler bu sıcaklarda çözümünüz nedir ben klima çarpmasın diye vantilatör kullanıyorum başka türlü uyuyamıyor aşırı sıcaktan bi taraftan da çarpar diye korkuyorum bebeklerde vantilatör kullanılır mı bir bilginiz var mı siz nasil çözümler buldunuz