mgshnaslna evet o dönem de arak var sanırım. Ben oturup ağlamıştım tamam ya benim bebeğimin geçmeyecek huyu bu demiştim. Geçti baya güzel gidiyordu . Şuan neredeyse 19 aylık 3-4 gündür her gece 2-3 gibi kalkıp oturuyoruz. Yani tamamen hiçbir zaman geçmiyor. Ben kabullendim artık😅 inşallah sizin öyle olmaz