eslem2 benim kızımda vardı doktora götürdük 1 yaşını bekleyelim dedi iki göz arası mesafe olduğu için kayma olarak görünüyor dedi içe doğru kayıyordu biz daha çok dışa doğru olanlara göz kayması diyoruz demişti yüz şekli oturdukça azalır demişti yalancı göz kayması dedi şimdi eskiye göre daha da azaldı