Merhaba, bizde 4 aylık olduk artık yanınızda emzirme pozisyonunda yatırmayı deneyin süt kokusuna uyuyabilir daha çok küçükler güvende olmayı istiyorlar alışır diye de korkmayın sakın ben doğduğundan beri yanında yatıyorum. Şimdi şimdi beşiğine koyuyorum uyuyor sabaha kadar tabi başka bir sıkıntısı yoksa gazdı v.s