nisanbhr Bebeğim 2 aylık ve son zamanlarda gece 3-4-5 bu saatlere kadar uyumuyor. Gündüz kesik kesik toplamda 2-3 saat anca uyuyordur ve artık dayanamıyorum. Eşim çok yardımcı oluyor ama geceleri sürekli ağlıyor kucakta gezmek istiyor takatim kalmadı artık komşulardan da çok çekinir oldum neden olabilir normal mi yani ne yapabilirim yardımcı olur musunuz lütfen ne önerirsiniz
mnvvr111 nisanbhr sıcaktan,gazdan olabilir.Benim bebeğimde öyleydi gece artık hali kalmayıp omzumda uyuyakalırdı.Uyku düzeni oturdu,gazına çözümden sonra azaldı.Şimdi diş çıkarıyoruz ve sıcak,çok uyanıyoruz 😊
giraykutay nisanbhr doyduğundan emin misiniz ilk bebeğimde bu hataya düştüm asla mama desteği vermeyeceğim diye neler çektim anlatsam sığmaz şimdi doktor tavsiyesi yle anne süt ü ve gece yatmadan 1 kere de olsa mama desteği şükür daha rahat büyütüyorm çünkü doyduğuna emin oluyorum
maygirl nisanbhr Benim.kizimda geceleri hic uyumazdı gunduzde degiskendi..ilk 4 ay boyle yasadık.sabah 7de uyurdu sabah 10da geri uyanırdı.aralardada yarım saatte bir uyanırdı yani…ilk 3 4 ay uyku duzeni olmaz zaten..Gaz vs sorunlarida olablir elbet ama genel olarak uyku duzeni yok bu aylarda normal sıcakta ektra etkiler tabi.Atak haftalari vs..
nisanbhr mnvvr111 gazını da alıyoruz yani gazı da olmuyor ama yürüyüp gezmek istiyor kucakta takılacak öyle gerçekten anlamadım yani Ankarada yaşıyorum çok sıcak kaç gündür ama klimamız da yok ne yapabilirim hiç bilmiyorum şaştım kaldım
mnvvr111 nisanbhr ağrı kesici verdiniz mi,verince rahatlıyor mu bir denemenizi önerebilirim.Bir yeri acıyorsa faydası olabilir belki.Bizim doktorumuz fitil önermişti.Biraz kaka problemi vardı.Rutin seviyor bebekler aynı saat duş aynı saat emme ve uyku zamanı gibi
nisanbhr giraykutay bence doyuyor çünkü tekrar tekrar veriyorum ağladığı için ama emmek de istemiyor oradan anlamaya çalışıyorum başka bir yolu var mı ki?
nisanbhr mnvvr111 yok hayır bebeklere uygun ağrı kesici de almadım hiç :/ bir de emme saatimiz hiç yok bizim ne zaman aransa istese veriyorum rutin de oluşturamadım ağlamaları yüzünden
nisanbhr maygirl günlük maks 12-13 saat uyuyordur yani bu da bir problem değil mi? Göz kapakları kırmızı oluyor gözleri gidiyor ama nafile uyumuyor kontrolümüzde doktora soracağım bir sıkıntı olur muymuş diye ondan tereddüt ettim ve aşşırı yorucu birikti öyle :(
giraykutay nisanbhr birde kilo alımından anlarsınız ama eğer tahammül edemeyeceğiniz bir boyut kazanırsa deneyin derim gece yatmadan fayda görürseniz doyumla ilgili bir problem olduğunu anlarsınız