Arkadaşlar merhaba 4 ay 26 günlük oğlum. 4. Ay kontrolünde 9.kiloydu. Hemşire iştahlı bi bebek ek gıdaya erken başlayabilirsin dedi. Ama ben 6. Ayda başlamayı düşünüyorum Sadece anne sütü alıyor ama bu aralar su versem mi diye düşünüyorum. Havalar çok sıcak ve sanki sütüm yetmiyor gibi göğüslerim ilk zamanlardaki gibi dolu değil gerçi bende sıcaklardan pek bişey yiyemiyorum gün içinde dinlenemiyorum ondandır belki. Sıcaklardan dolayı susuz kalsın istemiyorum. Siz ne zaman su vermeye başladınız?