Kızlar bebeğimin burnu akıyordu ve hapsuruk vardı. Öksürük başladı şimdi de ama böyle derinden oksurukler hani.cok üşüyünce öksürük oluruz ya derinden derinden gelir. Sabah sağlık ocağına götürdük doktor baktı enfeksiyon göremedim kulağında boğazında dedi. Sırtını göğsüne de dinledi iyi durumda nezle olmuş.olanilir belki dedi. Bebeğim 9 aylık ne yapabilirim iyileşmesi için tecrübeli annelerden yardım bekliyorum. Yatağına Soğan ve Karanfil koydum ondan sonra öksürük başladı. Şimdi de elma yağı damlattim bir kaç noktaya sanki o nefesini açtı biraz