Ek gidaya basladiysaniz su vermeyi ihmal etmeyin, sadece anne sutu aliyorsa sık sık emzirin kakaya degil çişe bakıyorlar çişli bez sayisi minimum 5 olmali diyor doktorlar, havalar cok sıcak ve cok terliyorlar bu aralar bizde de azaldı, sıvı alımı az demek oluyor, bir sure bu sekilde devam ederse bir doktora gorunmek iyi olur diye dusunuyorum🌸