mbabygirlm çocuklarımın 40ları çıktıktan sonra beslenme arzularını onlara bıraktım. Ama baktım 3 saat oldu aldım emzirdim.Oğlum 7 kızım 5 aylikken de gece beslenmesını bıraktı sabah 5 gıbı uyanır emerlerdı doktorları gelişimleri yerinde olduğu ıcın bu durumu çocukların isteklerine bırakalım dedı bende öyle yaptım. Ağrı hastalık durumu olmadıkca bır daha hıc emmedıler gece