ezelgub Kızlar bebeğim 3. Ayı daha yeni bitirdi. Özellikle bu hafta geve uyurken gözleri yarım açık bazen öyle az bişey açık uyuyor. Normal mı sizde? Yaşayan var mı ?
seyma0661 ezelgub bebeğim 4.5 aylık hala ara ara yarı açık oluyor bende elimle yukarıdan aşağıya sıvazlayıp kapatıyorum çok komik duruyor çünkü 😂😂
tonymontana ezelgub tavşan uykusu deriz biz ona tavşanların da uyurken gözleri tamamen kapanmaz benim kızımda arada yapıyor normal bir şey