tugbaninpenceresi Arkadaşlar kullanıp memnun kaldığınız alıştırma bardağı tavsiyesinde bulunur musunuz, o kadar çok marka var ki, fiyatları da baya fazla, alıp pişman olmak istemiyorum, şimdiden çok teşekkür ederim ❤️
Ftmilay tugbaninpenceresi merhaba wee almıştım ancak tahriş oldu ucu akıtmaya başladı avent aldım bugün kullanmaya başlayacağız bakalım 🤔
Muhammedd23 tugbaninpenceresi canım bende pahalısıni alacaktım ozman eee indirimdeydi eşim görünce hayatta pahalıyi almam dedi. Hiç sizdirmiyor üstelik oğlan çok vurup sallıyor
tugbaninpenceresi @Demirko ağız kısmının temizliği zor mu, ayran kefir filan içirsem yıkaması kolay olur mu? Bir de plastiği nasıl malum baya bi yeri boylayacak , bir de şey diyorlar, ağız kısmı baya bi yumuşakmış herhalde bebek parçalayabiliyormuş ve yedek başlığı da satılmıyormuş
Demirko tugbaninpenceresi inanın hiç bilmiyorum benim bebeğim daha 7 aylık parçalanmadı :) temizliği kolay ben zorluk yaşamıyorum, akıtmıyor da.
tugbaninpenceresi @Ftmilay aventin de ucunu bebek dişleri kaşındığı için ısıra ısıra yırtabiliyormuş ben de kararsız kaldım
tugbaninpenceresi @Doruk12 ben mamajoo nun biberonunu kullandım çok güzeldi, bardağında da baya kararsız kaldım açıkçası 🙂 benim bebeğim 6 aylık yeni ek gıdaya geçicez kaç ml olan yeterli oluyor
Doruk12 tugbaninpenceresi 150 ml yeterli oluyo canım 😊 migrosta indirimde sanırım hala, bende iki boyu da var ucu falan da çok güzel ve kesinlikle akıtmıyo ağzı açık olsa falan.
[silindi] tugbaninpenceresi Chicco kullanıyorum memnunum. Ucu bebeğin ısırıp koparabileceği gibi değil
28112019 tugbaninpenceresi nuk çelik suluk kullanıyoruz cok memnunum ayran da iciyo oğlum onunla temizligide kolay