3kedili2bebekli maygirl maşallah kızınıza ben ilk defa duyuyorum bende erken konuşmuşum mesela ama bu devirde hiç erken konuşan görmedim duymadım artık evet 30 kelime dedim diye hatta 18 ayda benim doktorum ikili cümle bekliyor ben cümleler başlayınca saymayı bıraktım dedim diye de niye burda insanlara kendini kötü hissettiriyorsun diye de linclendim 😂
maygirl 3kedili2bebekli haklısiniz tabi cunku sayı olarak azaldı belkide boyle cocuklar ama cewremde okadr cok çocuk varki ornekleride beni hiç şasrtmiyor buyuzden.Yani istenilen gelişimi gostermis byerde zamanında akışında kalmak istemekte linçlenmez ya😀Ama bunlara tepki verildiğini bende ilk burda okuyup görüyorum…Bunun nedeni nedir çözmüş değilim ?Sağlıklı ve gelişim olarak normal olsunda herkes bazıları az bazılari daha çok kelime yada cümleyle biyerde aynı noktaya geliyorlar zaten yeterki normalinde ilerlesinler.🌼Ayrica sizin ikiz bebişlerinizi çok merak ediyorum.Bicır bıcır 2 bebek 😌Size kolaylıklar diliyorum.Bebişlerede kocaman sewgiler🌸❣️
yapraksarma momeymen geçici bir dönem olduğunu düşünüyorum kuleleri hiç sıkıntı yaşamadan üst üste dizer legoları birbirine takar çatal tutmayı bilir kullanır yani her çocuk tabiki farklıdır ancak kafamıza taktığımız şeyler elbette oluyor bide yakın yaş çevresi varsa dahada insanın dikkatini çekiyor bu durumlar 🌸 konuşmasıda elbet bir gün olacak derdini anlatıyor bir şey istediği zaman gösterir mesela sorarım su mu istiyorsun yada masada başka bir şey vardır onu mu diye sorarım su der bu şekilde teşvik etmeye çalışıyorum çoğu zaman zaten gün içerisinde devamlı konuşuyorum 😅
3kedili2bebekli maygirl kendilerini kötü ve yetersiz hissettiriyormusuz Kac kelimeleri var diye post açıyorlar cevap verince suçlu oluyoruz 😂 teşekkür ederim tam bıcır bicirlar cidden bomba gibiler de 😂 sizlere de sevgiler sağlıkla büyütün insallah ☺️
maygirl 3kedili2bebekli Kac kelimeleri var diye post açıyorlar cevap verince suçlu oluyoruz Şu cumleyi kurmak istemem ama başka biseye anlamlandıramiyorum çünkü;"Küçük çocuklara hirs yapmazsınız kıyaslamak yada kiskançlık yapmazsınız yaa"diyerek okuyorum.Kendindeki potansiyeli çıkar bi bakalım ortaya..Malesf bu konuda muazzam haklısınız..Teşekkür ederim güzel temennileriniz için.🌸❣️
gizem6767 momeymen benım de 16 aylık çok kelımesı yok ama dedıklerınız var kızımda her çocuk farklıdır bıde çok konuşmayla da alakası olabılır bazı cocuklar hemen kelıme kapar bence kıyaslama yapmayın hıc yapmıyorum konuşur acelesi yok bence kısa kısa kelımeler tekrar edın bı kaç güne kelimeyi kapıyolar
Emlklf çocuğun kelime sayısını emek ve başarı olarak sayıp daha çoğu için bu kadar kaygı duymak bence yersiz. hiç sayan biri olmadım. burada 20 küsür aylarda daha az kelime yada hiç kelime olmaması için çok endişe eden anneler var. sizin endişenizi hafife almak değil ama kıyaslama yapmak yerine çocuğunuz ile her anın tadını çıkarın. eninde sonunda o da tüm çocuklar ile aynı seviyede konuşacak. siz niye bundan yetersizlik hissediyorsunuz bunu bi araştırın bence kelime sayısından önce
momeymen Emlklf çok haklısın tabii hiç kelimesi olmayan annelerin endişelenenmesi daha yerli. Sanırım tek büyütmenin yorgunlugunu yaşadığım için böyle hissediyorum ara ara. teşekkür ederim desteğiniz için
Ummuhan-ckr momeymen hiç kafana takma böyle şeyleri lütfen.her çocuk kendine özgü.17 aylık prematüre doğan kızım var dişi çıkmadı gitmedğiö doktor kalmadı tüm tahlilleri yapıldı normal doktorlar çıkacak yerine oturmuş dişleri diyor.gel gelelim dışardan insnlr ve söyledikleri nasıl canımı acıtıyor anlatamam ama ben yavrumu biliyorum.kelimeleride sizinki gibi aynı 30 50 arası.geçen ay almanyadan arkdaşım geldi 10 aylık oğlu var adın ne desin Aren dedi biz şok olduk. demem o ki her bebek kendine özel ve çok güzeller.mutlu günler canım lütfen takma kafana yazık bu günlerimiz geri gelmeyecek
ebru3457 momeymen her çocuk bir değil ama 25 aylık çocukla neden kıyaslıyorsunuz ki aradan neredeyse 1 sene var
Zera momeymen 150 kelime mi? Bana biraz abarti geldi. Kizim 14 aylik sizin cocugunuz kadar bile kelimesi yok ama hic evham yapmadim. Her seyi normal ilerliyor. Oglum da 2,5 yasinda cumle kurmaya baslamisti mesela. 15 ay icin bence cok iyi kelimeleri.
momeymen Zera çocuğu konuşuyor abartma değil . Videolarını atıyor bıdı bıdı şarkı söylüyor. Haklısınız ben evham yaptım biraz dün öyle parka gidince çocukları görünce moralim bozulmuştu
momeymen ebru3457 evet evet yani ortalama sanırım. Hatta bugün de aç demeyi öğrendi aj demeye başladı. Açmamı istediği şeyi getirip aj dedi
char Bu yürüme olayında da emekleme olayında da, konuşmada da hep bir acele var bizim toplumda 16 ay 20 günlük. 25 kelimesi falan var. Bence gayet normal. 150kelime abartı gibi geldi Ağzından çıkan her harfi sayıyorlar herhalde