umayyyyyz Güzel anneler 🌸 geçte olsa eşim doğum hediyesi olarak telefon alcak hangi ıphone modelini almalıyım kullananlar bi ses verebilir mi
seyma0661 umayyyyyz 14 plus kullanıyorum ama 13 serisinin kamerasının daha güzel olduğunu söylüyorlar 13 serisine bakın bence
byrmm 14 pro kullanıyorum maxler çok büyük sanki. Ben memnunum çok şükür canım tavsiye ederim. Üç yıl olucak
seymammm Bence üst model al ben 13 aldım çok memnunum. Bozulana kadar değiştirmem ama bozulursa en üst modeli alırım . Bizim aldığımızda bu en en iyisiydi. Hala çok iyi maşallah bozulana kadar devam…
seyma0661 umayyyyyz dilan Polat da son model telefonunu bırakıp 13 serisinden aldı kamerası daha güzel diye 😂😂😂