feyzahmet doğduğu günden beri kitap okumaya çalışıyorum ama yok, aynı kitabı almaya çalışıyor, sayfaları yırtıyor, kapatıyor. Bir de ben kitap okuyan bir insanım, görüyorda yani ama bence bazı bebekler böyledir. Bizimkinin ilgisini evdeki her şey çekiyor. Dolaplar, raflar, çekmeceler falan karıştırıyor sürekli. Ben okumaya devam edeceğim ama bence henüz o ritme hazır değil. Bilmiyorum erkek çocuk olduğundan mı kaynaklı ya da farklı faktörler mi var.