Myneymis evet bende açıyorum Allah’ın bildiğini saklayacak değilim açıyorum yani dediğiniz gibi kendimizi geçtim onlara zaten kahvaltısıydı yemeğiydi meyvesiydi hazırlamam lazım ama yok tövbe 1 dakikadan fazla bakmıyor. Yemin ederim ne hayallerim vardı mama sandalyesinde oturur bende yanında bişeyler atıştırırım, ben tezgah da bişeyler hazırlarım yerde dibimde oynar falan. Ne bir yemek kültürümüz oluştu ne bişey. Bende size kocaman sarılıyorum🌸 çoğunlukla kendimi eksik hissetsem de ki bence sizde de böyle bir kalp yükü vardır çünkü çoğu yapmak istediğimiz şeyi yapamıyoruz, yaptırmıyorlar sağolsunlar🥲 biz gene de çok iyi başa çıkıyoruz evelallah💕 kalbimiz rahat olsun, evlatların canı sağolsun ne yapalım illa ki geçecek🥹 bugün bir tanıdığım böyle haylaz çocuklar 4-5 yaşından sonra su gibi duruluyor dedi🤭 bir süre bu fikre sarıldım bakalım inşallah tünelin sonunda tez vakit de bir ışık görürüz🌸