maygirl berosunannesi yazlık günlük bi elbise normal…Tarziniz degilse, boyu ve alt etekleri hoşunuza filan gtmediyse iade edin gtsin.
Snp57asel berosunannesi bence gayet güzel eğer atmak istersen giyde kendini at bide öyle yorumlayalim
Prensagah berosunannesi hayır ne kadar zariff bir elbise kapalı olmama rağmen ben bile heveslendim vallahi rengi de çok tatlı güzel günlerde kullanın