Kızlar iyi geceler herkese benim 3 yaşında bir oğlum var bide 40 günlük bir kızım var oğlum doğum yapmazdan böyle değildi ben doğum yapınca resmen değişti çok hiperaktif aşırı derecede asla durmaz sadece uyurken dinleniyo sadecs o zaman duruyo yerinde yani böyle olması normalmi mesela eve misafir geliyo herkes oğlumdan korkuyor bana sabır diliyorlar kök söktürüyor bize ne yapmam lazım daha tuvalet eğitimi falan da yok bizde yemek yerken bile yaramazlık yapıp döküp saçıyor çok zor bi durum lütfen beni anlayanlar cevap yazabilir mi