2 hafta sonra 2 yaşına girecek oglum. Nezle olduğunda doktorumuz vermişti ve gercekten cok iyi geliyor kullanır kullanmaz. Ne zaman nezle olmaya baslasa veriyorum ve çok rahatlatıyor cocugu. Sorum şu kızlar, bu ayin başında 4 gun falan kullandım burun akıntısı hapşırık göz yaşarması vardi diye. Simdi yine aynı semptomlar var. Yeğenim nezle olmuş haberim yoktu farkedene kadar bulaştırmis maalesef ki. Iburamin zeroyu tekrar kullansam sorun olur mu acaba? Yarın eczacimiza soracağım ama fikir almak istedim sizden.