4.5 aylık kucagımda oturtuyorum ne kadar süre durursa isterse ama öne doğru gidiyor daha belini toparlayamıyor dik duramıyor normal mi? İlkinde böyle bişey yaşamadım o yüzden bilemedim. Ana kucagını biraz dik pozisyona getiriyorum yine kendini kaldırmaya çalışıyor ama öne atıyor eğiliyor korkuyorum kemikleri batacak diye. Yani ilerleyen zamanlarda destekli oturtmaya başladıgımdada yani yastıklarla arkasını önünü desteklediğimde öne doğru gider mi? Ne zaman alışıyor beli dik durmaya