Durdane92 eğer terleyen bir ayağınız varsa, ilk başlarda ayağınızı turuncu renge boyayabilir, onun dışında parmak izleriniz cikiyor kirli bir görüntü, terliği çıkardığınız zaman hoş gözükmüyor. Bucuklu ayaklara uymayabiliyor. Mesela benim ayağım 39 bazı kaliplarda 39.5 ama topuğum terliğin arka kısmına dayandığı icin 40 aldim 40 da cok büyük oldu ayağımda hiç guzel durmadı. Yani numara bana uymuyor. Ayağım küçük olsaydı kesinlikle alirdim, ne olursa olsun cok guzel bir terlik. Eşime de aldık ama o çöpe attı. Parmak izlerinden ve ayağı terledigi zaman terliğin nemli kalmasından koku yapmasından midesi bulandı. Birkenstock eva terliklerini 2 3 adet var onları kullanıyoruz ama ayak terledigi zaman ayağınız icinde kayıyor gibi oluyor. Yani yorumlarım bu sekilde 😀 ben crocscuyum