Benim karnımda uzunca bir çizgi olmakla birlikte neredeyse çoğu bölgemde lekelenme oldu. Ve zamanla geçiyor çok özel şeyler yapmadım günlük rutin bakımlarımı yaptım beyazlatıcı olarakta Dr.tayyar özün kremi var onu kullandım çok şükür hiç lekem kalmadı 11 ay oldu doğum yapalı