Ya çok kötüyüm çok ciddi bı beslenme sorunu yaşıyorduk sürekli yazıyorum zaten foruma ayni zamanda alwejik bebeğim gecen gün egzemalarimiz artınca gittik yeniden kan verdik bı çok şeye ayrıntılı rapor bakınız yazmışlar chatgbp sordum bu skeilde yazanlar yüksek alerji değerli detaylı inceleme gerekteyo falan dedi. Şuan ağlayarak yazıyorum inanın sorum şu alerji mamaların hepsini denedik neredeyse hiçbirini kabul ettiremedim her yolu denedim . Zaten mamayida güç bela çok az iciyodu haliyle kiloda almiyodu doktor süt aleejisi gecri demişti deride çıkmıyordu bagrsak teokiliydi çünkü sadece mukus kalınca gaz kan vs geçti diyeti açtı falan o dönem sütüm azaldı işte mamayla destekledik bı kaç ay oluyo bu sürede ilk ay 600 gram aldı sonra 400 sonra 200 bu ay hiç almadı hem yemiyo miktarı çok azalttı hemde red ediyo mamayı degstrio Aptamil aldık egzama olunca doktora gittik kan aldı bu defa ve sonuçta bir sürü şeye yüksek alerji çıkti napivam nasik beslicem ben bu çocuğu ek gıda kesinlikle almiyo yardım edin yok gösterin nolur