Kizim 2.5 yasinda simdi demeyin suana kadar gitmesi lazimdi filan diye aramizda kan uyusmazligi vardi ve ben de gebelik sekeri de cikmisti bir yerde okudum gecenlerede oda sariligin inatci olmasina sebep oluyormus gel gelelim hala da emziriyorum ama su goz bebeklerini ben ne zaman duzeldigini gorecegim simdi alistik farkli gelmiyor ama neden gitmiyor onceleri dr bile soyledigimde onemsememislerdi ama simdi durduk yere aklima geldi gene ya neden gitmiyordur bu sarilik