27 aylık kızıma bezi bıraktırdım ilk zamanlar güzel söylüyordu çiş geldimmi kaka diyodu çiş diyodu gidip yapıyoduk 2 3 gündür söylemiyor soruyorum çiş yok diyip ağlıyo inatlaşıyor bende inatla götürmek istemiyorum zorlamıyorum bi baktım bugün banyoda yere yaptı napıyosun kızım dedim suratını eğdi çişini neden söylemedin ben sana sordum çiş tuvalete yapılır altına yapma pis olur dedim ..
Sonra kaka dedi baktım kakanın yarısı çamaşırında.
Akşamda duşa sokcam çiş varmı yap dedim yok dedi ağladı zırladı duş sonrası baktım gene altına yapmış en sonunda bana sinir geldi bağırdım bidaha altına yapma yeter napıyosun diye .
1 ay olucak alışmıştı ne güzel şimdide böyle birşey çıktı başıma .
Güzellikle söylüyorum olmuyo inatlaşıyo bağırıp korkutmak istemiyorum ama beni çileden çıkarıyor yani ne yapabilirim fikri olan varmı ..
Gece yapmıyor altına sabah götüreyim diyorum kıyamet kopuyor .