Kızlar eğer bu firmayla eşyalarınızı taşıyacak olursunuz asla ama asla tavsiye etmiyorum. Bizi çok mağdur ettiler. Eşyalarımızın çoğu kırıldı mahvoldu. Balkonumda evin içinde sigara içip atmış pislikler. Eşyalarımızı montalama yapmamışlar iki vidayla oturtmuşlar. Gersii yok koltuk takımım konsolum çöp oldu kızlar. Biz ulaşmaya çalıştıkça cevap vermediler klasik müşteri yalanı dediler google yorumlarına yazdık sizin adınıza kaydımız yok dediler. Haram lokma nasıl geçiyor boğazlarından pislikler şimdi tekrar googla yazdım sahtekar düzenbazlar diye yprumumu kaldırıyorlar şaka gibi böyle bir şey olabilir mi? Paramız haram zıkkım olsun. Allah çıkarsın bir yerlerinden hem eşyamız hem paramız çöp oldu. Nasıl oluyorda Google yorumlarına yazıyorlar bizim aramamızı açmıyorlar nasıl oluyor kızlae bir de tekrar yorum yaptıkça beklemede diyor. Ya Allah için daha ne yapabilirim dava edebilir miyiz ?