balbebekannesi913_ Kızlar çocugunuzun dogum günü pastasını evde yapan varmı?ben bu sene kendim yapmak istiyorum ama yapan güzel olan varmı tarif görsel vs paylasırsanz çok iyi olur
Nacafa balbebekannesi913_ ben sıvanmış pasta alıp üstüne mini iş makinaları kek ve çikolata parçaları ile bi pasta yapmıştım
Nacafa Fgelemet sıvanmış pasta derken dış kısmında herhangi bir figür, çikolata vs bulunmayan sadece krem şanti olanı kastediyorum