adenmoms Kızımın elleri ve ayakları soğuk olduğunda anlıyorum ki ateşi çıkıyor . Fakat şu alından ölçülen aletle ölçtüğüm de şakaklarından 38,4 alnın ortasından ölçtüğüm de işte normal ateşi yok çıkıyor . Ama eli ayağı da soğuk nasıl anlcgmı şaşırdım
simseklivekalpli adenmoms temassizlara guven olmuyor. Koltukaltı varsa onunla ölçün. Halsizligi hastalık belirtisi yoksa da takılmayın
endoplazmikretikulumiste adenmoms şakaklar her zamma yüksek çıkar biraz daha damarlar var orda . Ateşölçere güveniyorsanız neye göre tasarlanmışsa ona göre ölçün çevremde alından ölçüm yapan aleti kol altından ölçmeye çalışanı gördüm bu saçma kolaltı ise kolaltından ölçülür kulaktan ve alından ölçen kullanıyorum ben kolaltından kolay kolay çocuklar izin vermiyor çünkü iki başlığı var ayrı ayrı ona göre takıp uyguluyorsun en kısa sürede öyle bişey al elime sıcak geliyor mu farkediyor musun peki
adenmoms simseklivekalpli hastalığı vardı maalesef gün için de başlayan karın ağrısı ishal ve kusma uyuyunca da ateş farkettim .
adenmoms endoplazmikretikulumiste koltuk altından ölçtüm koltukaltı ölçerle 38 çıkıyor var biraz ıslak bez koyuyorum kafasına başka ne yapabilirim acaba ?
adenmoms Hep_oyle_olur_zaten evet var eli ayağı da soğuk çorap giydirdim. Koltukaltı ölçerle ölçtüğüm de 38 çıkıyor . Kafasına bez ıslatıp koyuyorum başka ne yapabilirim . Ateş en korktgm şey
omerinannes104_ 21 aylık oğlumda da dünden bu yana ateş var. Şurup vs verip takip ediyorum. Nemli bezle siliyorum eklem yerlerini. Başka ne yapabilirim çok tecrübeli değilim bu zamana kadar ateşlenmemisti böyle aslında 😢
adenmoms omerinannes104_ Benm kızımda 3 yaşında. en korktuğum şey ateş. Bizde gün içinde kusma ishal ve karın ağrısı vardı akşam uyuduktan sonra ateşi çıktı . Yazlıktayız büyük ihtimal havuzdan bakteri 🦠 kaptı sağlık ocağına gösterdik havuzdan dedi su yuttukları için . Calpol veriyorum ve takip ediyorum ateşini başka yapck bişey yok :( bu gece nöbet
endoplazmikretikulumiste adenmoms nasıl oldu bebiş geçmiş olsun . Böyle durumlar İçin ben eczaneden ateş düşürücü bant var onu alıp dolabın kapağına koyuyorum katı bir jel var onu alnına yapıştırıyorsun bildiğimiz yarabandı büyük bir yarabandı şeklinde yalan yok işe yarıyor tekrar tekrar kullanabiliyorum buzdolabı kapağına koyup . Böyle durumlarda kaşık kol altı eklem arkaları alın ayak lmısşal bezler boyun biraz beklesin sonra değişin duştan daha çol işe yarıyor bizde oğlumda pfapa var 41 ateş görüyor ateş düşürücüler etki etmiyor çok çekiyoruz şükürler olsun bugünümüze ateş hayatımızda maalesef varolan bişey
Hep_oyle_olur_zaten adenmoms sarımsağı ezip zeytinyağıyla karıştır sadece zeytinyağıni ayak altına sür (sarımsağı sürme) veya ayak altına limon sür corabina limon sık üzerini hafiflet veya çıkar tamamen. Ateş düşürücü de verin . Düşmezse mutlaka acile gidin sebebini de öğrenmiş olursunuz
adenmoms endoplazmikretikulumiste teşekkür ediyorum çok şükür iyiz bir gece kısa süreli ateşten sonra toparladık. Size de cok geçmiş olsun Allah şifalar versin tüm bebişlere 🙏🏼