eses123 14 aylığız ve yemekle arası tamamen bozuldu hiçbir şey yemek istemiyor ne ana ne ara öğün, ve hiçbir şey yaptırmak istemiyor kendine keyifsiz gibi hep bu ayla bi alakası var mıdır
Myrtle crybaby eses123 Benim kizimda 14 aylik ve oyle. Haftalardir mahvoldum. Doktora da gittim 2 haftada 100 gr almis kilosu iyi dedi ama bana zayiflamis geliyor. Dolu dolu yerdi yemekleri. Simdi ogun basina 2 lokma zar zor. 😢😭
eses123 denizalismom hiçbir şey yemiyor muu peki, ne yemek yapacagımı sasırdım bide keyifsiz böyle her ne yaparsak yapalım
crybaby Myrtle yaa o kötü olmuş ama hareketleniyorlar ya bence ondan ilgileri çabuk dağılıyor. Ben mana sandalyesinde yemek istemediğinde yere oturtuyorum daha çok yiyor sanırım sıcaklarda rahatsız oluyor sizde deneyin bence
Myrtle crybaby benimde mama sandalyesine oturunca kendi yiyince yiyo. Benim yedirmemi istemiyo. Corba iciremiyorum mesela. Argivit verdi doktor. Balik yagi karadut keciboynuzu ne varsa iciriyorum istah acilsin diye yok yani midesimi kuculdu bilmiyorum. Doktor 3 gun biz besleyelim dedi en kotu oyle yapacagiz 😢
crybaby Myrtle atom denediniz mi hastalanmayan çocuk sayfasından. Benimkinin iştahı iyi ama bağışıklık güçlendirmek için atom yaptım baya da sevdi belki sizin bebeğiniz de sever. İnşallah biran önce iştahı yerine gelir küçücükler insan kıyamıyor
Myrtle crybaby onu denemedim gormustum malzemeler varmis evde deneyeyim. Zinco surup aldim az once icirdim bakalim her seyden medet umuyorum artik 😢
Myrtle crybaby benim kizimda ishalken hem probiyotik hem cinko vermisti. İshali keser istahi duzelir diye almistim kirildi kullanamadim tekrar aldim. Yorumlarda istah actigini okumustum