Kızlar yaşayan var mı 5 gündür çok çektim doktoe emzirdiğim için ultrason sonucuna göre antibiyotik verdi o nedenle 4 gün ağrıdan bittim. İki taraflı şişti ve duyma kaybı da yaşıyorum. Antibiyotik ve brufen verdi hafif ateşim oluyor daha 2. Antibiyotik içtim, hafifleme var ama çok az. Korkuyorum başka bişey olmasın diye Allah korusun iki çocuk bakıyorum biri bebek daha. Az su içmekten olur dedi çok terledim sıcaklarda emzirme de üstüne sıvı kaybı çok oldu, saçlarım uzun banypdan sonra kurutacak vaktim olmadı o da etkilemiş olabilir. Yaşayan var mı ne zaman geçiyor? 🤲🏻