Bizede el ayak dendi
1 hafta önce 2 kırmızı sivilce gibi çıktı bugün poposa pişik gibi bide ağız içinde çıktı
Doktorumuz korkulacak hiçbir şeyin olmadığını ağız içi artıp yemek yemezse sprey başlanacağını bu hastalıkta özel bir tedavi olmadığını sadece takip gerektirdiğini söyledi
Krem olarak da la roche cicaplast baume B5 krem verdi günde 3 birde hırçınlık için calpol berdi 3 kere
Baya iyi geldi çok güzel oldu