Kızlar bebeğim 14 aylık geceleri yeni doğan bebeler gibi meme aranıp bağırıyor ağzından çıkarmıyor illa duracak öyle, ısırması da cabası ben çok yoruldum eşim de sürekli ver memeni aç memeni çocuğu yalvartma diyor artık çıldırmak üzereyim memesiz uyumuyor aslaaaa hep eşim yüzünden her gece ağladığında aç artık diye diye meme bağımlısı oldu ben çok sıkıldım şimdi kendini yerlere attı memede uyumaya çalışıyoru 1 saattir emziriyorum ağlamak üzereyim sinirden ben çok sıkıldım, eşim de sürekli meme vermemek için cocugu gezdiriyor vermşyon diyip duruyor yeter artık