Merhaba
Oğlum 2 yaşına girecek beslenmesine kötü diyemem dolu dolu da yiyor diyemem ama elimden geleni yapıyorum kilo alımı da fena değil ama gel görelim ki yazın ortası dehşet nir öksürük ve ateşi var her ay hastalanır düzenli yani diğer ay 2 yaşında kana götürücem ama evde kullandığınız karışım falan var mı bağışıklık güçlendiren?