Kızlar 3yasina girecek kızım var 1yasina girecek bir kızım daha var bu ay regl olmadım korktum tekrar gebe kalirsam die test yaptm 2 kere negatif nede olabilir düzenlidir reglim hep çok şükür 2 tane var çocuğum 1 tane daha olursa nasıl yaparim bilemiyorum 🥺Allah’ım isteyen herkese nasip eder inşallah