benim ki 9 aylik suan. 5. Ay da ememeye başladi sadece uyku sersemi verebiliyordum yada süt sagarak biberonla. Onu bile bitirmiyordu sonra mamaya basladik onuda içmiyordu. 6. Ayda ek gidayla iyice birakti bir ara diş cikardi cok emiyordu suan ise sütüm az sagsam 20 ml anca cikar emmiyo uyku sersemi iyice kesilmesin diye veriyorum. Mama deseniz icmiyor . Cok sukur kati gidalari iyi yiyor. Goguslerim bazen sizliyor ama yok gunde 10 dkka emse mutlu oluyorum