kubra15mart ben de mali müşavirlik sınavlarına hazırlanıyorum bacım.bizim sınavlar 3 yıl içinde 4 ayda bir oluyo.şuan 35 haftalık hamileyim.birinci trimester döneminde ilk kez girdim.2 yaş erkek bebesi anasıydım o zaman. ramazandı bi de.oruc bi yandan uyku hali bi yandan zıpır oğlum bi yandan öyle zordu ki ama allah bi şekilde gücünü veriyo bacım.ben çareyi cocuğun öğlen uykusunu kesmekte bulmuştum.zaten direniyordu uykuya.öğleni kesince akşam da 8de uyuyodu öyle çalışıyodum.8 dersin 7sini verdim çok şükür.bu cumartesi de kalan son dersimin sınavına gircem.ama onca dersi verdim tek derse çalışamıyorum.sıcaklar bi yandan,ağırlaştım her yerim ağrıyor bi yandan. ama yine de bakıyorum benle beraber sınava giren bekar,çocuksuz arkadaşlarım birer dersten geçmişler. bence hırs bakımından,çalışma azmi bakımından çocuklu anneler olarak bi adım öndeyiz.