mbabygirlm Gün içinde asla huzursuzluk ağlama uyumama vs olmaz ama akşam 8de başlar ağlama krizi katıla katıla ağlar. Emziriyorum uyusun diye uyumuyor. Sallıyorum uyumuyor sadece ağlıyor. Niye böyle oluyor