annelik54 Gebeliğimde 35 haftalıkken doğuma gittim kordondan ayrılmış bebişimiz. Zor bir süreç geçirdik. 2. Bebeğe cesaret edemedim bu yüzden. 1. Bebeği erken doğupta 2. Gebeliği normal haftada doğan anneler var mı ?
Prensesannesi32 annelik54 bende gebelik zehirlenmesinden dolayı ilkinde son hafta yakalandım 39+4 de doğum yaptim ikinciye 35+6 da aynı sikayet nedeniyle acil sezaryana alindim
canseltkn annelik54 ay bende bunu merak ediyorum benımde bır kızım var 35 haftalık doğdu cesaret edemiyorum ıkıncı bebeğe gene olur diye
asaf1310 Benim ilk bebegim 34 haftada ikinciside 35 de dogdu ama benim sıkıntım açılmam oluyo herkesin hamilelgi farklı olabilir arkadaşım da ilk bebeği erken doğmuştu ikincisi zamanında dogdu
annelik54 asaf1310 peki doğum öncesi risk olduğunu doktorlar söylemiş miydi ? Bende doktorlar hiçbir şey dememişti her gidişimdi normal diyorlardı her şey normalse bu çocuk nasıl erken doğuyor bende bunu anlamaya çalışıyorum
asaf1310 asaf1310 hicbi sıkıntı yoktu normal ilerliyodu sonradan açılma oldu ilk bebegimde 30 haftalıkken acilmam olmuştu erken doğumdan yattım ikincide ilk erken doğum olduğu için risk var diyodu ama kontrollerde normal ilerliyodu
annelik54 canseltkn evet bende öyleyim cocuğum 6 yaşına girecek etraftanda 2. Yi yap baskıları cabası sanki onlar büyütecekmiş gibi