Kızlar pazar günü 11 aylık bebeğim sabah 38 civarında ateşi vardı ve fışkırır tarzda iki kere üst üste kustu. Daha sonrası ateş ve kusma bir daha yaşanmadı. Ancak pazar gününden bugüne kötü kokulu, az miktarda ishal mevcut. Günde beş kere bez değiştirir olduk ama miktar yoğun değil, gaz çıkarırken gelen ishalimsi dışkı olarak tarif edebilirim. Günde bir kere de yoğun ama çok kötü koku mevcut. Hastaneye gitmedik ama ateş durumu olmadığı için böyle durumlarda ilk evde gözlemliyorum sizce nedir gitmelimiyim