Kızım 2.600 dogdu 37+0 da kilo alımı her ay 600 ü geçmezdi ki mama kullandıgımız halde ve çok içerdi doktor bir çok kez mamayı degiştirdi sma hip aptamil hepsini kullandım ama hiç 1 gram fazlasını almadı ek gıdaya başladıgımız zamandada hep yemegi seven bir bebekti şuan 2 buçuk yaşında 12 kilo çok fazla yiyor inanın görenler şok oluyor neresine gidiyor bu yemek diyorlar ve hiç abur cubur saglıksız bişey yedirmiyorum ona ragmen almıyor doktor kilosunun tabloya göre sınırda oldugunu ama hem dogum kilosu az oldugu için hemde kan vitamin degerleri çok iyi oldugu için almasada olur genetigi böyledir dedi bende ne kadar yesemde kilo alamayan biriyi. Bence saglıgı yerindeyse kanı vitamini yerindeyse hiç takılmayın her brbek tombik olmak zorunda degil ki bir arkadaşım var bebegi kızımla aynı dogumlu bebek 19 kilo ama asla yemek yemiyor sadece süt içiyor kan vitaminleri sıfırdaymış çocuga bir ton vitamin kullanıyorlar ama doktorun istedigi düzeye hiç gelmiyor yani kilo saglık demek degil