myybabyy mnakrkt ay okuyunca bende bi şok oldum. Benim bebeğimde 5 aylık ben hala yenldoğaniçin olanı kullanıyorum 😂 değiştircekmiydik. Bunu bile gayet cok cok içiyor yani
ss54 elf560_ benim bebeğim 1 aylık doğduğundan beri kendi üzerinde olan 2 numarayı kullanıyoruz. Siz değiştirip 1 numara mı takmıştınız?
elf560_ ss54 biz 1numarayı ayrıca aldık.ilk zamanlar meme reddi olmuştu.doktorumuz biberon kaynaklı olabilir dedi 1 numara aldık o yuzden.sonra memeyi tuttu.şimdi artık 2 yi takayım dedim yine ittiriyo beni
alpaslanmom_ elf560_ canım sakın öyle düşünme emzirme hocası bana yumuşak meme yağlı süt demektir demişti
elf560_ alpaslanmom_ bizim ki fosur fosur aksın istiyor.bazen doluyor memem o zaman seviyor.ama yaglı olunca emmesi zor oluyo sanırım.2.ayda memem yumuşadı mastitten sonra.ama süt var kesilmedi sadece az
buseatabay elf560_ sütüm kesilmişti mama vermiştim muhtemelen hızını sevip alıştı şimdi sütüm çoğaldı yine biberonda içiyor
SucukluSutlac elf560_ valla biz doğduğundan beri 2 numara kullanıyoruz 3 e geçtiğimde çok geldiği için yutamıyo onu çok sık vermiyorum
yagizsmom elf560_ tabi biz tamamen artık mama alıyoruz o yüzden siz emziriyorsanız 2 daha iyi. Demekki emmesi çok kuvvetli bizim 2 kullanırken mamayı bir saatte felan bitiriyordu mecbur değiştik
mamylatte papatya3458 hiç isteyerek emmedi ağlayarak tutuyorsu sonra sarılık oldu mecburen biberon verdik tamamen bıraktı