Temizlikperisi mamylatte hahaha aaa aşko benm 10 aylık eşime diyorum sünnet yaptırak kayınpeder yok diyor sinir oluyorum 🤦
Temizlikperisi momas kız benim bebe üstünü aciyor bende öylesine giğdiriyom😂kolları buz gibi oluyor kaç sefer giğdirdim😂
mamylatte Temizlikperisi ay onlar ne karışıyor nshdjs Biz aradık salınsünnet oluyor dedik bitti öncesinde sormadık Bunarada bu gün anladım ki ne kadar erken o kada diyi hareket ettikçe inliyor yavrum hareketi az olsa daha iyi olur
cikolatahurma Temizlikperisi 15 günlükken sünnet yaptırdık ikisininde iyiki de Annam babam vesile oldu Allah bin kere razı olsun onlardan
Temizlikperisi momas yok bebem alt kat burası gece 16 15 derece düşüyor dediğim gibi kısa kolu yatırdım kaç sever hasta oldu😮💨
Temizlikperisi [silindi] hiç güzel değil bacım dengesiz bir hava bir gün sıcak bir gün yağışlı soğuk 🤦
Temizlikperisi mamylatte Bunarada bu gün anladım ki ne kadar erken o kada diyi hareket ettikçe inliyor yavrum hareketi az olsa daha iyi olur Evet canım işte eşim de bildiği halde babasını dinliyor neymiş efendim tek erkek torun hemen sünnet yaptırma ben şaşalı yaparım he he dedim içinden 🤦
Temizlikperisi kupakizi_ gündüz oğlum da öyle geziyor gece oldumu burası soğuk kaç sefer kısa kolu yatı hasta oldu
50krsvertirreekk [silindi] aynen tüm günde zıbınla duruyor zaten İzmir sıcaklarına pijama hak getire çok fenaaaa 😂
mamylatte Temizlikperisi bizim de koca taradı ilk torun ama inan ki umursamadık kıyafet aldık çekim yapacağız o kadar sıcak zaten bişe yapılmaz dedik
Eylul301023 Temizlikperisi nerde yaşıyorsunuz çok merak ettim her yer sıcak su an oğlum bezle yatıyor 😂😂😂