Kızlar Bebebao kullanmıştım ilk zamanlar çekim gücü aşırı düştü yeni pompa arayışındayım iki tane var aklımda mochi ve lansinoh sizce hangisi ? Youha diye bi markayı da öneriyorlar kararsız kaldım. Spectra ya da çok iyi diyorlar ama aşırı pahalı bana pompa önerir misiniz